آموزش مبانی رایانه و ICDL

[vc_row][vc_column width=”1/1″][us_image image=”8972″ align=”center”][vc_column_text]

مهارت‌های هفتگانه  ICDL

تا سال ۲۰۱۳ در اکثر کشورها، بخش‌های اصلی گواهینامه ICDL / ECDL به ۷ بخش تقسیم می‌شد که آن را مهارت ‌های هفتگانه نیز می نامیدند.
امنیت برای کاربران IT
مبانی فناوری اطلاعات (Windows Explorer in Windows 7)
پردازش متن (Microsoft Word 2010)
صفحات گسترده (Microsoft Excel 2010)
پایگاه‌های داده (Microsoft Access 2010)
برنامه ارائه تصویری (Microsoft PowerPoint 2010)
استفاده از ایمیل و اینترنت (Windows Explorer in Windows 7)
در ایران نیز فعلاً از همین سیلابس استفاده می‌شود و کارآموزان تحت عنوان دوره آموزشICDL جامع این مهارت ‌های هفتگانه را می‌آموزند و مدرک ICDL دریافت می‌کنند.
در ایران نیز تا چندی پیش دوره ICDL در دو سطح  ICDL درجه ۱، ICDL درجه ۲ برگزار می‌شد که هر کدام دارای مهارتهای مرتبط با خود بودند اما از سال ۱۳۹۸ به بعد یک دوره جامع به نام ICDL جامع در تمام مراکز مجاز برگزاری می گردد که مجموعاً ۷ مهارت کامپیوتری آموزش داده خواهد شد.مدرک فنی حرفه ای  به عنوان یکی از معتبر ترین مدارک مهارتی ایران قابل ترجمه و مورد تایید کشورهای مختلف جهان است. و از آنجایی که ترجمه رسمی این مدرک دارای مهر وزارت خارجه و قوه قضاییه می باشد به عنوان یک مدرک مهم برای مهاجرت مورد استفاده قرار می گیرد.خوب است بدانید که مدرک ICDL فنی و حرفه ای مدرکی معتبر و مورد تایید ۱۴۹ کشور جهان، سازمانهای بین المللی، ادارت و…. است. در ایران مطابق با استاندارد  سازمان فنی و حرفه ای پس از گذراندن دوره آموزشی و ۲ مرحله آزمون با عنوان همون دوره ای که کاربر آموزش دیده، مدرک داده خواهد شد.

دوره آموزش ICDL مناسب چه کسانی است؟

آموزش ICDL Advanced مشاغل برای کلیه کسانی که می خواهند ICDL را تا سطح پیشرفته یاد بگیرند.آموزش ICDL مشاغل برای کلیه کسانی که در ادارات و موسسات دولتی و غیر دولتی شاغل می باشند.آموزش ICDL پیشرفته ویژه مشاغل برای کلیه کسانی که جویای کار و شغل بهتر و مناسبتر می باشند.آموزش ICDL پیشرفته ویژه مشاغل برای کلیه کسانی که مهارت های عملی و مدرک را باهم می خواهند.آموزش ICDL پیشرفته ویژه مشاغل برای کسانی که می خواهند بصورت خصوصی و در کمترین زمان حرفه ای شوند.

شهریه کاربر ICDL (1و2):

مدت دوره 15 جلسه 2 ساعته و 30 ساعت آموزش

قیمت : 3 میلیون 500 هزار تومان

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *